a shot at love


smygreklaaaaaaaaam.

huvudet känns som ett eko och benen som spagetti. satte mig nyss här i min hemoutfit och dricker kvällens tredje kopp te. det tar tid att varva ner när kroppen gått på högvarv. but i like it! vågar nästan säga att jag älskar mitt jobb. dagarna går så jävla fort och det fruuktansvärt kul. arbetsuppgifterna passar mig & jag känner mej redan som 'en i gänget'. sotosay. idag fick jag lära mig kassan. eller, det var meningen att jag skulle lära mig kassan, men jag va kass. så det blidde mycket felslag. många felkvitton och massa frågor. men jag lärde mig grunderna vartfall :) två dagar kvar till ledighet. ohhhmbabapapa.

nu ska jag återgå till finalen av tila tequila. very exciting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0