I don't know if I can yell any louder

yees, lite mer än en timma kvar tills jag slutar och det väsentliga jobbet är redan gjort. nu ska jag bara fylla i lite papper om diverse grejer och ringa till natten. frågan är om jag hinner?

första dagen som hundvakt har snaart passerat och jag känner redan nejnejnej. jag orkar inte, verkligen inte. 15 dagar kvar och jag vet allvarligt inte hur fan det ska gå om inte jycken får en chock och beteer sig som en normal hund. jag har aldrig någonsin varit med om något liknande. i jämförelse med förra årets hundvakteri, när dom hade den store pöddingen, så kommer det här bli två helvetes veckor. jag ser inte fram mot det här ALLS. imorse tog jag med jycken på en springtur, för att förtära lite energi från han, men det var otroligt misslyckat eftersom det gav motsatt effekt. och om möjligt var han ännuuu mer överaktiv när vi kom in. efter det gick vi en promenad in till stan, som verkligen verkade suga musten ur honom, för på hemvägen somnade han på bussen. men så fort vi gick av bröt sig det lilla odjuret inuti honom ut och han började hoppa och skälla och bitas. och det finns lixom inget stopp.

ställer klockan på 5.15.. oh, looveit. jobb imorgon med.

sleeptight.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0