This is why hell is underground

tillbaka till verkligheten utan minsta andrum. utan minsta chans att hinna landa. jobbade mellan 11.30 - 21.15 idag, det gick snabbt i relation till hur lite det fanns att göra i och för sig. fördrev timmarna framför datorn, tvn och i telefon, fick mycket uträttat känner jag..?

energireserverna igår kväll gick åt ganska snabbt och kvällen blev förhållandevis lugn. körde på hårt tills vi alla verkligen dog ut. samtidigt. var sjukt mycket folk ute, och kan inte nog många gånger säga hur mycket jag uppskattar svenskar. det hade varit grymt om man varit mer laddad, vilket jag psykiskt men inte fysiskt var. för första gången tappade jag platenslappen också, har väntat på det, viilken partykiller. var sjukt efterlängtat och uppskattat att träffa maja & vickan iallafall ! hälsade på emelie och mariah också, loooovely.

snart kommer emeli, om hon kan slita sig. tack och hej, nästa tjej.

The end's not near,
It's here



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0