This plan of mine is oh so very lame



såjahh, nu är allt party gjort för ett par veckor framöver! åtta av nio dagar har festandet övertagit mina nattetimmar och nu orkar jag inte mer, ge mig en säng, en famn, så är jag fulländad igen. men jag ångrar ingenting, har haft sjukt kul, men i längden brister det- skulle jag leva såhär skulle man snart behöva bärga ut mig ur lägenheten. men vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? gårdagen var iallafall mer än lyckad, var menat att jag skulle ta det lugnt, men när man väl kommer igång blir "en öl" snart ganska många fler. men det var gaaelet och jag önskar att vi hade besökt vadstena fler gånger under sommarmånaderna, slog platens och platå med hästlängder. tack emeli för framförallt den senaste veckan, har varit gaalet, jag älskar dig och jag älskar OSS.

de tre närmsta dagarna ska jag jobba, och på lördag börjar jag med hundvakterit. VILL ha sällskap så inihelvete, hatar att vara ensam, men det är nyttigt -försöker jag intala mig.  om jag tröttnar får jag sätta upp kontaktanonser i lambohovscentrum så är det säkert någon sliskig typ som nappar. man tar vad man får. som vi brukar säga.

Now lead us not into temptation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0