fool again

har pissont i handleden på grund av mina tidigare åkommor. ont i varenda led som går genom händerna. ont i själen för alla jävla minnen som börjat göra sig påminda. ont i magen för framtiden. jag vet inte vad jag gör om det är något allvarligt den här gången.  jag lever genom dig. jag lever för dig. helvete. kommit in i en något sämre period justnu. jag lever, men väntar på smällen. vill ingenting, vill allting. så jävla slitet. känns som det går runt, alltihop och allihop. lever i väntan på att tröttna mer eller mindre, men sen då?

men annars lever jag och mår bra. jävla förkylning som vägrar lämna mig. ska döpa den till något manligt. men som sagt, annars bra.

tvsöndag.- idolmaraton, oth, top model 12 & ensam mamma. lite tjorven på fyrafilm.
 oh my gooooood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0