when you believe

 naww.

har inte haft tid att blogga, inte tid för någonting känns det som, fast att jag hunnit med allt jag velat i och för sig. träffade emeli&emelie i måndags eftermiddag, gick långpromenad och pratade om allt mellan himmel och jord, galet värt. igår träffade jag marissa och emeli på stan, shoppaade litegranna :) jag har så fina vänner! saknar maja så inihelvete bara. men hon ska ringa mig ikväll vaa. när hon kommer hem från stockholm. HON OCH VICKAN SÅG LASSE IGÅR. fick andnöd när hon berättade det. och blev sjukt förbannad för de inte avbröt honom i hans prtrick att låtsasprata i telefonen . jag är avundsjuk. så inihelvete.

men själv så har jag lyckats samla på mig massaa vuxenpoäng i veckan som gått, det känns nyttigt att vara själv. faktikst. och inte minst skönt. men nu står det lite still i huvudet, vet inte vad jag ska äta idag, efter fyra dagar med pastasallad känns det kanske lite uttjatat att äta det idag igen. får se vad det blir. jobb ikväll, så hinner inte direkt laga någonting. (haha) ska hinna springa en vända och ut på långpromenad innan. fan att det blåser så dant, man blir ju omotiverad enda in i benmärgen. 

hahahahaha, kollade just på mtv's hemsida, isabella har blivit grymt hånad i media för sin otroligt pinsamma insats i galan. kika in på http://blog.mtv.se/isabella/ och framförallt klippet "isabella cruises the red carpet". mahaha. herregud. inte för jag hade kunnat göra det bättre. men fortfarande -herregud.

ikväll jobbar jag med karin, var ett tag sen jag såg henne. får se vad vi hittar på, kanske ska påöka våra skills i att cykla utan händerna på styret. whooo knows. missar idool :'( efter alla som sjunger jävla westlife så har jag fått så mycket låtar på huvudet, ljuva nittiotal? haha. skämms ju lite faktikst.

imorgon är enda dagen jag inte har ett endaste dugg planerat, spännande, måste jag säga.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0