strö lite socker på mej



en enda sak är givet
du
 bär min luft i ditt bröst 

jeeises vad snabbt veckan gått! strax efter att jag skrivit av mig igår kom henke och hämtade mig & maja o skjutsade oss in till stan för vi skulle slippa regnet. (Y) på stan käkade vi mat, handlade lite och fann en present till märyh. sen åkte jag hem till mitt eget, som förövrigt snart inte ens är mitt, stannade ingen längre stund utan begav mig till storskiftesgatan där jag sökte jobb! håller tummarna för att få det. sen åkte jag in till stan och tog en fika med annica, sjukt länge sen vi tog oss tid för varann så det var väldigt trevligt! :D efter den vistelsen fick jag skjuts av anders och maja hem till lambohov, där maja och jag spenderade natten ihop!

imorse vaknade jag på lite fel sida, var väldigt stressad över allt och ingenting. efter frukosten gick maja över till emma medan jag skulle ut med B, men hissen funkade inte så vi blev kvar här. femton timmar efter att vi varit ute senaste gången kom vi ut igen, skönt, tyckte han nog. sen följde jag med mami till stan och träffade mariah som bjöd på lönchogrejer. sen har vi gått och dragit på stan och jag hittade litegranna igen.

IMORGON ska jag färga håret & klippa mig. men har ingen aning om hur. och jag ska låta frisören bestämma. allt utom lugg och askort ska jag försöka gå med på. spännande.


så står det skrivet i pannan
att man väcker en ångest
när man släcker en annan


Kommentarer
Postat av: annica

var jättekul o träfffa dig gumman !

2009-09-26 @ 00:36:50
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0