I'm an angel, bored like hell

unspoken words'
kaotisk dag
ger upppp
helt slut

jag tar nya tag imorgon!
tacka för alla fina vänner


igåår va jag uppstressad som en storstad inför julhandeln, yrade omkring hela dagen och hann inte stanna upp någonting alls. färgade&klippte mig, gick på stan och lunchade med R, åkte hem till mormor; duschade och fixade till mig i all hast, och sen iväg till mariah.  förfesten hos märyh va jättekul! träffade gamla cläsmates och andra trevliga chicks. galet mycket folk nere i stan ! end of story.

och idag har varit en något mindre bra dag. bortsett från att mormor och morfar kom hem och jag kan börja leva igen. wiie. och att jag träffade mariah och sofie en stund på kvällskvisten!

SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0