I don't really mind if I just fade away

favorit i repris - jag är förvånad över hur snabbt dagen gått. måste snart börja inse att majoriteten av alla mina arbetstillfällen faktikst går snabbt. att jag gillar mitt jobb & mina kollegor gör verkligen sitt. imorgon ska jag göra något ovanligt, någonting jag aldrig någonsin gjort, något jag både ser fram emot & bävar för. vi får se hur det artar sig. förhoppnigsvis bra. imorgon kväll ska jag ha sleep over hos mormor. möjsigt. jag börjar sju på fredag så jag kände inte ritkigt för att åka hemifrån vid sex-halv sju, när jag likagärna kan gå upp vid den tiden. plus att vi har ett och annat att prata om innan de far iväg :)

natten var den värsta på riktigt länge, hellre att jag har svårt att somna än att drömma så sjuka saker som jag faktikst gjorde. bilderna från drömmen satt kvar på näthinnan så fort jag gjorde ett nytt försök att somna om, så jag valde tillslut att lägga mig bredvid mammi, tryggheten herself. och somnade som en stock. men ur allt ont kommer det något gott och jag hoppas att jag i fortsättningen tänker mig lite mer för. men antagligen inte. vaknade svintidigt och gjorde ett tappert försök till att somna om, någon timme senare väcks jag av telefonen och min choach som undrar vart jag håller hus. yes, kom försent till mitt första möte på ams, pinsamt så inihelvete.

IDAG HAR JAG BOKAT BILJETT TILL LASSE ! :D löövit. Majsan & Märyh är på än så länge, nu är det bara Linnéa kvar. vad jag vet?  hey hoe, let's go!

Tell me I can have it all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0