If you wait around forever you will surely drown.



lite lyckligare utifrån, men lika messedup' inuti. men det känns skönt att ha kontroll igen. var jätte jobbigt i söndags & igår. har ingen förståelse för vår relation. ingen alls faktikst. sen har allting runt omkring bara varit en total röra, men idag så känns det bättre. men har ingen oork till någonting och istället för att börja någonstans så skiter jag i alltihop,  det är ingen bra taktik.

i förmiddags träffade jag emelie. det var galet länge sen vi sågs själva så det var mer än trevligt och välbehövligt att prata av sig lite. tog en fika på georges, är mer eller mindre stammis där. buut i like it. sen vi skiljdes åt har jag fördrivit tiden med att springa en vända, fast att jag borde låtit bli. men det kändes heelt okej!

ahhww. så vackert. ETT MÅSTE http://www.youtube.com/watch?v=VNYqOIbotc0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0