min chans att få vara min





idag saknar jag min mormor och morfar litegranna. de ringde igår, och dom verkar verkligen ha det toppen. det är så skönt när jag annars är här och hälsar på, när de går omkring och småpysslar lite, tar hand om mig och skämmer bort mig. men nu är det bara ensamt. har saker hemma som jag måste fixa med. det är så jobbigt att planera upp alla besök fram och tillbaka. men nu är det inte alls många dagar kvar av den här resan. det är bekvämt att mamma arbetar så nära, kunde låna bilen på förmiddagen och åka till robert, växlade ett par ord med honom osådära. agerade bra syster. (?) gulle ska ta hand om jycken på lördag när jag ska till mary. där sprack min idé om kontaktannons. damnit. haha.

har varit en flitig förmiddag annars. har suttit vid min morfars dator och fixat med cv osv, tror jag ska byta våra datorer på något snyggt sätt. hans är förjävla fin. haha. med tanke på datorn så har jag löst mitt lilla problem, tror jag ska plugga till it-tekniker. för ett par dagar sen fifflade jag med inställningarna och valde att ja sulle ha batterisparande, och det var där problemet låg! nu när jag ändrat tillbaka är den snabb och kry som vanligt. liike. ikväll ska jag jobba, mellan fyra och nio. gillar kvällarna en massa. efteråt ska jag ta en födelsedagsöl med mary. LIKEIT.

nu ska jag damsuga och laga mig lite lunch innan jag går ett varv med hunden. undra vilken smak på soppan det blir idag. spännande.

smisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0