det är inte bara attityd.



sitter och lyssnar på lasses nya skiva. och visst är det väl som så, att han har en förmåga att få oss att tänka ett steg längre. tänka efter. om det är bra sen, är en annan poäng. han väcker dom där otänkta tankarna. och dom där känslorna man helst vill slippa känna. som man egentligen inte ens vet om man känner på ritkigt, eller om det är hans röst som väcker något för stunden? men, om jag får säga mitt om den nya skivan, så tycker jag att det finns mycket bra låtar på den, och han har lyckats fånga mig. igen.

maja lämnade mig strax efter frukost (runt 14), älskar sällskap, älskar hennes sällskap, framförallt. sen dess har jag hunnit med att springa ett varv, av tiden att döma springer jag lite mer än en mil, men det kan vara jag som blivit långsam(are), inte omöjligt. och lagat mig lite soppa. möms. efter att ha duschat en vecka med bara schampoo så ser mitt hår nu mera ut som svinto, minus möjligtvis färgen.fyfan vad äckligt det känns. med tanke på mitt hår så ska jag i nästa vecka färga & klippa mig, om jag kan komma fram till vad? TIPS välkomnas. funderar på brunt, men har alltid känts som om jag bär peruk när jag haft den färgen, det klär mig inte. men det är dags för förändring. men vadvadvad.

imårrn är det tisdag- vilket innebär jobb för mig! men födelsedag för mary, grattiss! wiie.på lördag vankas porrigfest, som jag ser fram mor en massa! mitt enda bekymmer är vad jag ska klä min kropp i, man ska nämligen se kvinnlig ut. good luck till mig. haha. ska gå en sväng på ikano och se vad jag hittar..  mjaa, veckan ser ganska händelserik ut. skönt.

vilsenheten skrämmer mig.
det var så enkelt förut.
när vi hade varandra.
när vi visste vart vi skulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0