And it did our thinking while we lived our lives

åhå, blev ingen utgång ikväll heller. alkoholen kan jag gärna slippa, men saknar mina vänner!! är sjukt trött på att säga nej, otroligt less på att inte kunna göra vad jag vill. enda gången jag möjligvis tänker skaffa hund, det är när jag har allt det där andra som binder mig,  en man och ett barn. men innan dess, NONO. fattar inte hur tråååkig man kan känna sig -tror jag nått gränsen nu iallafall. vill vill vill umgås. känner mig som ett barn som blir nekad den där dockan. när veckan gått, jag lovar er bättre dar'. senast jag kände mig så här torr så hade jag förtiograders feber och halsfluss.

min dator har också drabbats av den där hemska förkylningen som nått vårt avlånga land. han hänger inte med för fem öre och är otrooligt seg. hatar datorer som inte är snabba.

yes, så ikväll ska jag dränka mig i litervis med fanta lemon, somna av en sjuk sockerkick och vakna upp lagom till maja kommer imorgon. kanske hinner med någon film mellan klunkarna, och ett samtal hit eller dit.


HAVE FUN SWEETHEARTS.

with love miriam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0