We need lies to make it through the day

shame on me !  raderar förra inlägget men texten får bli ungefär densamma.

fredag imorgon, trode det var ett skämt när maja berättade det för mig. fredag innebär arbetsförmedligen, vilket innebär ångest. jag tycker det är meningslöst nu. tillräckligt är tillräckligt. dagen i sin ära har varit bra, har mest ätit. träffade maja för en promenad runt stångis. har även hunnit med att grubbla lite på vad jag ska ta mig till med mina ben. och har inte kommit fram till någonting skulle man kunna säga. mer än att jag ska införskaffa mig ett gymkort snarast möjligt. för det här fuunkar juinte. därav la ja upp en bild på linus, som jag nu efter en touch av dåligt samvete tog bort.  punkt

You look tired
Would it help to hear me say
Don’t you worry
Friday’s not that far away?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0