ohoo i like it

åhåå. underbara, vackra människa. underbara ,vackra röst. http://www.youtube.com/watch?v=9fttAEhDD_4 Längtar tills hela albumet släpps!

intressant information: mina bakfyllor blir allt konstigare. skönt att slippa illamående och huvudvärk i och för sig. men förra söndagen skakade varenda muskel i kroppen så fort jag ansträngde mej, oavsett om det handlade om att dra handen genom håret eller gå upp till matbordet, musklerna bara svek. och idag har jag krampat i musklerna när jag vänt och vridit mig.. heelt sickt. men nu mår jag fejnt igen! gårdagen är en dimma och jag lämnar den bakom mig här&nu.

ska snart iväg till min syster, vi ska laga mat tillsammans och se på tv hela natten lång! WEJ. iloveyou.


Kommentarer
Postat av: Mariah

förjävla yr kväll. dimma as hell! lovelovelove

2009-10-11 @ 18:07:35
URL: http://bertaspaj.blogspot.com
Postat av: Anonym

håll ut.. bilen är snart klar ;)

2009-10-11 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0