jag skänker dig den sista lögn jag har


jag och ken i lördags.
fejnt att jag minns att vi sågs. btw.


such a great day.
vaknade, som vanligt, av klockan. låg och drog mej en stund innan jag klev upp och promenerade med majros. jag gillar stångån på hösten. sen dess har jag inte gjort så mycket vettigt. fick jobb på torsdag, vilket känns både kul & inte kul.    -.-   sen har jag hunnit med att springa ett varv, blev så illa tvungen att utöka min perfekta runda, för att slippa springa igenom universitetet. blev ju så himla jobbigt senast. >.< under tiden jag sliter hade mj fikat med mammas pojke -christian! livet är förjävla orättvist ! ikväll ska vi se tv och mysa ihop förresten. och dååå är det utfrågning. 


http://open.spotify.com/album/1YecbRHvwtF6mu08slHB31 en mindre besatthet. men hon är så jävla grym.  äntligeeen!

håångel


Kommentarer
Postat av: Malin

kommer att blogga på annan blogg :)

2009-10-13 @ 22:43:12
URL: http://basriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0