HARD WORK

yees. då är jag här igen. hade inte räknat med att jobba försen femte december, men se det fick jag! jobbade både torsdag, fredag &lördag. det var värst.. men idag har jag bara hoppat in ett par timmar, för ikväll har jag inte tid för sånt här seriöst! dåå blire party. men ganska lugn kväll tror jag med tanke på att mariah har gått o blivit sjuk. åhå.

min förmiddag blev något stressad, så jag lyckades åka ifrån både körkortet & kontokortet i all hast. så sitter här helt hungrig och dan. det är förjävligt. haha. vore så himla trevligt om jag blev stoppad av polisen på hemvägen. lite böter på det här vore fejnt! vääldigt lugnt här också med tanke på att mer än hälften åkt bort över helgen! jipppeey

igår skadade jag benet och jag är väääääääääldigt ledsen över det. men, jag tänker inte sluta nu när jag äntligen kommit igång med löpningen.. säger jag nu när smärtan gått över mer eller mindre. igår lät det inte riktigt likadant.. time will tell

ha en trevlig lördag. pusskram


Kommentarer
Postat av: mary

lugnt finns inte när man pratar om oss miriam!

2009-10-17 @ 13:22:31
URL: http://bertaspaj.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha. du har en poäng!

2009-10-17 @ 13:33:10
URL: http://miriaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0