everybody seems so famous

godmorgon allesammans!
.. eller godmorgon migsjälv!

trots arbetslösheten som innebär en hel del tristess för många har min vecka varit GREAT. har träffat maiah en massa, värmde upp och taggade inför helgen ute i rimforsa hos hennes mami. hur mysigt som helst! och igår eftermiddag hade maja ett hål i sitt schema för mig! hon slog på stort och bjöd på både mat & bio, hon vet allt hur man ska behandla en dam. så att säga. vi hade det töppen! <3

vaknade för ungefär tre timmar sen, sitter på jobbet nuu. de två första morgontimmarna har sprungit iväg och snart ska jag äta frukost med mina hoomies! fyfan vad kallt det är ute! plockade fram vinterjackan.. lövit.

vi är dom som förlorar men jublar ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0