I tried to be perfect, but nothing was worth it




den här morgon började precis som den gjorde för exakt en månad sen, minus att jag inte sprang in i matteo. begav mig till tandläkaren strax efter att jag stigit upp (och borstat tänderna). det gick fejnt. förra månaden va fel månad, förresten. sen va jag tvungen att fortsätta på min nystart, fast att jag inte va sugen för fem öre. så gick motvilligt min vända runt ån och sen hem och la mig. sen kom systeryster hem så vi sprang ner på stan och fixade en del.. när vi va klara med varann gick jag hem till marissa och åt lunch. så har jag umgåtts med henne fram tills för ungefär en timma sen. =) på hemvägen gick jag in på hemköp, daaamn vad jag ska söka jobb där. ohlala.  dat har varit en toppendag. verkligen. och ikväll ska jag se på benjamin som är med i en ny serie som börjar ikväll 22 på trean. yeee.


I'm not afraid of anything in this world. there's nothing you can throw at me, that I haven't already heard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0