hon äger styrkan du alltid trode va din'

Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse

i detta nu kan jag inte komma på någon vidrigare känsla än att vakna av klockan. det är hemskt. men för att inte sova bort hela dagen ställde jag klockan idag med. lite vuxenpoäng, jag vet. men till vilken nytta? ska inte träffa emeli försen senare och ikväll när maja slutat ska hon & jag spendera tid ihop. yee. skönt att slippa sova själv. vaknade med värsta ensamhetskänslan ever imorse. ibland hatar jag när längenheten är tyst och tom. idag va en sån dag. en promenad fick lösa problemet och tack o lov slutar mamma tidigt idag! ska hinna med att springa under dagen med. tänkte jag.

igår kände jag med helt handlingsförlamad. va som att leva i en dröm, eller ännu mer som att vara kvartifyra-full. vilket i och för sig inte vore en omöjlighet med tanke på huuur utför det gick i lördags. undra hur länge det kan sitta i? efter jobbet iallafall fick jag skjuts hem till mariah och kollade på svenska hollywoodfruar & roast på berns. det va mysigt. sen när jag gav mig hemåt spenderade vi några timmar på msn tillsammans. (Y)

åh. jag har en finne på hakan.

tackförmig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0