bussen här utanför går ingenstans



jävlakyla. frågan är om jag är den enda som fortfarande går och väntar på en sista värmeböjla. en riktig sommardag till skulle vara så himla fint just nu. jag hatar kyla, veerkligen hatar kyla.  känns som om jag har samma temperatur i kroppen som det är utomhus för tillfället. blir illamående. det är som om det jävla vädret gräver sig in och sätter sig i benmärgen, och stannar där tills våren kommer igen. dagens i-lands probem.

igåår va jag en stund med marissa, vi åt middag tillsammans och hade det bra framför idol! sen skulle hon till platå och jobba, och jag åkte hem. ville se en film med min familj, men det var ingen av mina umgåsvänliga syskon som ville umgås med mig. så jag satte på en film och tände lite ljus i min ensamhet och somnade i takt med att filmen gick igång. sov nästan tolv timmar inatt, och när jag vaknade trode jag att klockan va runt sju-åtta (kände mig inte utvilad alls) så jag fick somna om utan att sova bort hela dagen, men icke. fick pallra mig upp klockan elva och har sen dess hunnit med att åka runt med mamut i en massa affärer, fick ett smärre utbrott när hon gick in på ikano. oborstat hår och oiordnindgjord, kände mig förjävla fräsch. men vart en blixtvisit, som tur var. mamma tyckte jag va söt. iallafall.

om vi förlorar varandra här i vimlet, så minns att jag står bakom dig.


Kommentarer
Postat av: Mary

om vi förlorar varandra här i vimlet, så minns att jag står bakom dig = du och jag!

2009-10-03 @ 17:52:20
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0