Let's stop this before it begins



the jonsson's. i ett mindre nyktert tillstånd. inne på en mindre platåtoalett. eloge till oss som lyckades klämma in oss. gårdagseftermiddagen spenderades med dessa vackra damer på ikanohuset =) hittade ett och annat. skönt att man gjort av med lönen innan månaden börjar så man slipper tänka på vart man ska lägga pengarna. tycker jag.

vaknade på ovanlig gott humör idag. inte för jag är någon surpuppa normalt sett heller. men mitt morgonhumör är väl inte alltid jätte trevligt. skulle man kunna säga. otroligt fint höstväder har dragit in över vår annars så trista stad. u n d e r b a r t. hugo är tillbaka. u n d e r b a r t. startade morgonen med att gå en runda runt ån. har sjuk träningsvärk i låren, och i framförallt nedförsbackarna så stapplar jag fram som om jag haft sexuelltumgänge i fel hål. men. så är det jönte. åkte iallafall till gymmet på eftermiddagen och lekte hurtig där. träffade apan blandannat. ni som läst min blogg i över ett år kanske vet att den här människan är en stalker. han tror att vi är bästisar. och det är lite otäckt. men jag överlevde även denna gång

bjuder på lite musik dagen till ära.
http://www.youtube.com/watch?v=rQa60u1zPdE 

och nuu ska jag vidare till damen med förvrängd mun!
PUSS


Kommentarer
Postat av: malin

haha, jag instämmer på teorin om lönen.. man får ju alltid grov ångest över den, bättre att göra slut på't!

2009-10-29 @ 00:30:52
URL: http://basriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0