hanging by a moment

   

Idag lider jag av extrem smärta. extrem var kanske att ta i. men den här sortens värk var länge sen jag upplevde. nämligen träningsvärk. och det känns underbart! värken i benen är orsakad av träning och inte enbart av annan oförklarlig smärta. JAG ÄR SÅ GLAD! så igår blev alltså mina tankar till handling. införskaffade mig ett gymkort på svettan. känns väldigt bra. och nästa vecka ska jag börja springa igen. OH, i like it.

Har sovit som ett djur i natt. ser ut som vi varit en hel hop av små ungar som hoppat omkring och vänt upponer på sängen. jag som hade bäddat o fixat så fejnt. så det var skönt att vakna (även att det va av klockan) och veta att mina sjuka drömmar faktikst bara va drömmar. efter att jag vaknat till litegranna så gick jag ner till ån och mötte upp maja. sen hem och käka frulle. ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för dagens bestyr.

i hope my fists can fight for two



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0