someday we're gonna break free from these chains and keep on flyin'


kvällen med maja igår var bästa möjliga
lovelii<3
förutom när hon somnade

dagen känns inte fulländad om man inte vaknar till johan bengtssons röst till en promenad runt stångån. man vaknar lixom aldrig. såå äre. sitter här i mitt lilla flickrum och fryser. undrar när mariah ska vakna. undrar om linnea har det kul på jobbet. undrar när kriget i irak ska upphöra. undrar om majas frukost var lika bra som förr. undrar vad emelie ser på för film. undrar vad jag ska äta. undrar om vicke mår bra. undrar hur det går för emeli i badet.  undrar vad som egentligen hände inatt. maja, kysste du mig verkligen?

nääj. det gjorde hon inte. men natten bjöd på så himla charmiga sms från både den ena och den andra. så det ska bli kul att se reaktionen när folk börjar vakna till. stackas dom som vaknar med söndagsångest idag. staaackars er verkligen. nääj. inte det heller.

jag behöver springa nu. nu nu nu. jag blir tokig av det här. :'( jag skulle allvarligt inte orka mera om det va som så att jag inte skulle kunna springa på läänge. då skulle jag ge upp. det skulle liknas vid att bli gravid när man är tretton och behålla barnet. mitt liv skulle ta slut. joggingen är min terapi.


http://open.spotify.com/track/4daea0AWjxOs0TX6OWZ0PE 
söndagsmusik på hög nivå
näääj. inte det heller


Kommentarer
Postat av: viickan

Underbara miriam!!

2009-10-25 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0