cause no one else cared

..kan inte minnas senast jag hade en sån här lugn vecka. men, engångsföreteelse. redan i nästa vecka ska jag bli mer upplivad igen. sååklart. har ställt in majoriteten av veckans bestyr pågrund av min låga energi som nu brutit ut till ett feber tillstånd. blir en lugn helg som ikväll bjuder på idol & kräftor med mifamilia. och morgondagen spenderas på jobbet till större delen. jobbar med gunnel, så det blir inget datasittande där inte. men vi får alltid tiden att gå tillsammans! och på kvällen ska jag träffa majros om kroppen tillåter. tvsöndag sen igeen. veckans höjdpunkt. jajaja!

NI är dåliga på att uppdatera mina vänner.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0