I'm here to stay

bästa med gårdagen
1. jag tog Fred-skorna
2. jag va med såå härliga människor
3. jag drack lagom (fram till 3)

sämsta med gårdagen
1. EFTERFESTEN & whiskey
2. mina klitchiga sms
3. alkoholen efter 2.45

bästa med idag
1. vakna upp bredvid ett bekant ansikte
2. jag vet att jag hade kul igår
3. tvsöndag med maja !!

sämsta med idag
1. lukta som ett rökskadad lägenhet
2. huvudvärk
3. förjävla ont i vaden

ett moget upplägg om en mogen kväll;

vet inte ritkigt vad jag ska säga. blev en vild gårdagskväll & natt. meen vad gör man. idag lider jag av en normal bakfylla och jag kan ärligt erkänna att jag trivs bättre med icke-fungerande muskler. det här med huvudvärk är inte ritkigt min grej.. men det är det värt i slutändan, hade som sagt jävligt kul !

förfestade hemma hos malin tillsammans med trevliga tjejer, och sen blev det platå! det var först vid kvart i tre det började spåra ur, då vi återigen beställde in nya drinkar. väldigt clever. men vi va på topp när festen var slut så vi åtgärdade problemet med att besöka den vildaste efterfesten ever! haha. inte. det var bara tokigt, skulle man kunna säga.. och när vi vandrade tillbaka till stan i hopp om att någon skulle servera oss mat så gjorde vi det förgäves.. det var inte värt att missa citygrillen för detdär. men lite b-kändis partaj kan man ju inte neka.. haha. senare skeda jag med märy ohlikeit.

TACK FÖR IGÅR !

idag har jag hittills lyckats pallrat mig hem till mitt eget. var inte jätte mysigt att sova med mig tror jag. pratade med mormor förut och det gjorde mig påmind om hur dålig jag varit på att hälsa på. hon tycker INTE om det här med lördgaskvällarna och det här var INTE vad hon trode om mig. och jag kände mig som fem igen

SOBER WEEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0