jag fattar ingenting och jag ser bara tecken

den här dagen var inte min dag. och det känns som om fler känner med mig. det verkar som om alla är så vilsna just nu. men istället för att prata med varann, så gör vi vad? ingenting. min dag kunde varit bästa tänkbara, har umgåtts med maja i stort sett hela dagen. men istället för att bli kul och härlig har den blivit precis tvärtom. jag älskar dig, då nu & föralltid. skulle avsluta våran o-roliga dag på egenhand, fick bli med en löprunda som gick skit. mina vader pallar inte trycket och jag HATAR dom. men tog mig runt de tio kilometrarna och stupade när jag kom hem.  men, "skyll dig själv" som min förstående mor skulle uttrycka det.

WORDS:

jag är så trött på så mycket. framförallt det här med bloggandet har gått för långt. min personliga åsikt är i grunden att det här med blogg är en väldigt bra uppfinning. själv så skriver jag främst i syfte för att skriva av mig. jag skriver mycket känslor i omgångar och det är för att jag har så mycket inom mig som bara måste få komma ut.. och ibland är bloggen verkligen ett bra forum för sånt. man väljer ju själv vad man vill läsa och inte. jag skriver inte för att folk ska läsa och förstå, utan kanske mer för att jag själv måste bearbeta vissa saker. samtidigt som jag väldigt ofta ordbajsar för att fördriva lite dötid.

MEN. med allt gott kommer något ont. så det som jag däremot tycker är något sjukt dumt med de här bloggarna är att folk slutat prata med varandra och istället skriver ett par fördömande rader i bloggen - istället för att ta tag i problemet där det verkligen ligger.. jag har läst jätte mycket bloggar de senaste dagarna där man skriver om människor, några utav dem skulle kunna handla om mig, medan andra inte skulle det. och det är en sjuk gissningslek man drar igång om man börjar skriva såntdär. samtidigt som man drar igång så mycket onödiga spekulationer och irritation.

SÅ OM någon har något att säga till mig, så ska ni veta att jag hellre tar det face to face än att sitta och gissa mig igenom bloggar, för enligt mig löser det absolut ingenting. men nu vet jag ju inte ens om något handlar om mig.. men OM. så vet ni hur jag vill bli bemött  : )  framöver tänker jag inte lägga någon som helst energi i att spekulera kring om det handlar om mej eller inte när jag läser sånt här i bloggar. that's it.




all kärlek


Kommentarer
Postat av: Linnéa

You go girl! My love <3

2009-10-14 @ 23:53:47
URL: http://linneaelinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0