det finns nu, det finns då, sen finns sen om du vill

feejnt.
lämnar en bra vecka bakom mig och intar helgen. har umgåtts med himla många fina vänner och njutit av varenda sekuund. igår blev det lite livligare än tidigare kvällar när jag, sofie & mariah hängde på magnolia för att senare bege oss till platå. det var en najskväll! det enda som fattats mig den här veckan är maja som jobbar och står i . det finns tid att ta igen.

nusnart ska jag ner till stan och träffa mariah och sofie! och ikväll ska jag och marissa mysa, yee.

och när jag tröttnat på jag, min, mej. blir jag svag, blir jag rädd, att nånsin förlora dig. håll om mig inatt. om du finns, om du kan, om du vill komma hit. kom hit, kom hit och slunga mig rätt in i smeten. jag faller med flit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0