Cause when I leave for the night, I aint coming back

hej allihopa!
alldeles för mycket korv i min vardag de senaste dagarna. sista passet idag och jag ser fram emot att sluta! även att det rullat på bra och vi haft rätt kul mellan varven :) har träffat på sjukt mycket folk. endel går tillomed ur kön för att hålla mig sällskap en stund. inte illa. glömde mobilen hemma igår, damn vad handikapad man känner sig! när jag efter lit övertid äntligen slutade åkte jag raka vägen till marissa där det bjöds på maaat. det var förjävla gött. vi såg på idol och slim susie. (Y) sen sov jag över och jag hade en väldigt trevlig natt. haha.

vaknade av klockan 8.15, sa på återseende till maria, rullade hemåt genom stan och mötte upp morfar som jag  skjutsade till kyrkogården. det finns ingen skönare människa som är 65+ . kan inte förklara, går bara upplevas. han är.. speciell. han är väl inte ens 65 förresten. men det hör inte hit. sen har jag ätit en biffig frukost så jag ska stå mig hela dagen! några raster hinns inte med där ute i ruschen.

ikväll är det partaj! wiiiho. partylåt på det. http://www.youtube.com/watch?v=NMgJwiOEM9M&feature=related

idag fyller min favorit pöjk ååår! <3dig

nu ska jag göra mig fräsch!
HA EN BRA LÖRDAG!
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0