är det min tanke hon ser, eller dina röda kinder som avslöjar mer?

har lämnat min syster nuu. gud vad jag är glad för oss. och gud vad jag längtar till att bli efterträdare till hennes lägenhet. jag tycker om den! vi såg på teve och åt mat ihop, som jag nämnt tidigare. hann även sova en stund ihop innan jag tog mej i kragen och gick hem. fan vad de engelska wallander filmerna suwger.

två månader kvar till lasse idag. sitter med biljetten i ögonvrån. jag läntar. kan inte uttrycka känslan i ord. hans live framträdanden är en upplevelse utöver det vanliga. han är grym. helt sjukt grym. det är så sorgligt att det bara är vi i hela världen som förstår hans storhet. de borde översätta texterna. världen skulle bli en bättre plats. tror jag. jävlar vad vi ska köa. jävlar vad vi ska ha kul.

när jag somnar står en ängel vid min dörr
precis som förr, och
gör att allting ordnar sig
och den blir tryggheten för mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0