touch and go

      
GE MIG BRUN FÄRG! och sommar

har nydligen kletat in en mask i ansiktet som är på sin väg att torka. god damn it vad det svider. det ser ut som bajs. eller nu när det torkat till ser det mer ut som jag har gravt pigmentfel.

idag har jag somnat & vaknat. gick upp vid tolvtiden av att telfonen ringde. åt lunch och började fixa till mig lite. gick ner till stan och inhandlade handkräm, ansiktskräm och ansiktsmask. I STORT BEHOV. så nu är jag len och fejn igen! tog även ut pengar för att betala min skuld. pay back is a bitch. jag vet att det är feluttryckt. men hade man inger så känns det okej.

sen va jag och träna med matteo.  eller jag såg matteo och växlade ett par ord med honom. han va där med sin kompis. men eftersom jag va där själv så lekte jag att vi va där tillsammans. fast han vet nog inte om ett. charmigtjej haaa? det gick hyffsat att träna idag. behöver inte gå all in varje gång eftersom jag har sån grym grundstyrka.

nu är jag hemma och ska om en stund iväg till marissa för en öl..  yeah, right.



good night = trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0