..ibland ska man ha tur

jä. nära döden upplevelse.
blev invinkad av polisen idag. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag. blev så svag i benen så jag knappt kunde stå. de femtio meterna innan stop var min enda tanke låt det bara bli böter. hann få tårar i ögonen. det första jag sa till dom va herregud nu är jag livrädd. som om jag verkligen va kriminell. jag körde cirka tio kilometer för fort. men det var ingen fartkontroll. fick blåsa. började tänka när fan jag drack alkohol senast. de där trettio sekundrarna innan det kom upp på apparaten att jag var nykter va nog de längsta i mitt liv. att jag hade med mig körkortet som jag i princip aldrig har va ju med sån jävla t u r. oh, herregud.


Kommentarer
Postat av: annica

fy fan vad läskigt :O

2009-11-29 @ 01:32:56
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0