even the best fall down sometimes

härliga lördagsmorgon!
lämnade sängen med alldeles för lite sömntimmar bakom mig. kollade på film alldeles för länge inatt, men somnade som en stock så fort jag gav det ett försök. vaknade på gott humör idag. åt frukost tillsammans med mormor. gjorde mig iordning och gick genom höstdunklet till jobbet. här jag nu sitter. varit ute på min första medicinrunda nyss och nu inväntar jag frukosten som börjar  klockan nio. mysigt!!

efter jobbet vankas födelsedags kalas för min morfar. man kan aldrig förbereda sig nog för släktträffar i min familj. jag lyckas aldrig smälta in och känna mig bekväm bland dessa människor. men tänk, det är jag som sticker ut! antagligen för jag tror mig bätttre än alla andra. men om fakta ska fram så är jag bättre än alla andra. det är inte lätt alla gånger, må ni tro. en och annan är väl umgåsvänlig såklart och något mysigt ligger det över det hela. men det mesta är faktikst bara påklistrat. jaja. det är bara bita ihop. jag är en av de få som inte har med min någon respektive. weej. älska pojk- &flickvänner.. nämen.

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0