en tid som bara går och aldrig kommer igen

 
jag vill vara utomlands.
som emelie kommer vara inom kort.
ska träffa henne imorgon och säga hej.
ÅK OCH NJUT AV LIVET!

hela veckan har jag gått o bävat mig för morgondagen. och nu är det verkligen inte många timmar kvar tills dygnet övergår till torsdag och klockan väcker mig vid fem snåret. vilket suger. imorse vaknade jag vid elva, var tvungen att pallra mig upp för att hinna duscha och göra mig snygg innan jag träffade Oskar för ytterligare ett möte på AF. vilket förvisso också suger. så snart han kollat upp allt om norge ska jag avsluta mitt samarbete med dom. men framförallt med honom. helt klart.

har nyss kommit hem från att ha umgåtts lite med marissa. ge mig igenigenigen. vi lunchade och chillade framför SATC. men nu är nog med chill för dagen, ska snart möta majabaja för ett stycke träningspass. är jävligt taggad! behöver göra mig av med lite energi så jag kan somna lätt och smärtfritt inatt.

mamma och robert är iväg och tar sprutan. frågan är om en ska ta den. har inte under några som helst omständigheter råd att bli sjuk över jul. så det tåls att tänka på. isåfall på fredag. tror jag.

hångel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0