jag har klätt mig i för mycket hud

jag vaknar intill dig med spritsmak i munnen
jag vaknar av värmen men jag är iskall.


sen senast ni hörde av mig har jag varit aspackad charmig trött bakis ångerfull glad rädd irriterad mätt yr nedstämd hungrig och säkert en mass annat. i vanlig ordning spårade den så kallade ölkvällen ut. och vi hamnade på platens där det var förvånansvärt mycket folk. hade en trevlig kväll tillsammans med mary! men vetifan vad vi gjorde. eller vi satt på ett och samma ställe hela natten. där drink på drink sveptes med alltför god aptit. och resten ?

igår var jag därför något seg när klockan väckte mig. skulle ut till ikanohuset med maja. vi hade verkligen en heldag med mat och fika(or). supermysigt. och jag handlade INGENTING. vilket är mycket sällsynt. efter lite om och men fick jag också nattsällskap. hjärtadig

nu ska jag iväg till gymmet. se om jag hittar mig en ny kamrat idag. i hope so. matteo är inte vidare pålitlig. men idag har jag inte så stor användning av en vän. ska nog bara att springa en bit. ska iväg till mormor &morfar efteråt, äta middag & sova över. se doobidoo. mysigt. imorgon börjar jag tidigt igen, vilket jag inte är speciellt pigg på.

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0