Miss Lyckad eller misslyckad?

jag vet att mina snesteg blivit alltfler.
jag vet att jag har en tendens att skjuta
jobbiga saker åt sidan, oftast blir det ännu värre. 
jag har en hemsk känsla i kroppen som säger mig
att allting jag gör blir fel, att det jag gör inte är tillräckligt.
och visst fan är det så. jag kan inte vara alla till lags.
men nu känner jag mig inte ens tillfreds med mig själv.
jag känner inte att de beslut jag tar gynnar mig.
eller någon annan heller för den delen.

det här är första gången som jag känner
att jag inte har kontroll över mitt eget liv.
det är fruktansvärt jobbigt.
jag har aldrig känt mig så här svag.
och jag vet inte VAD jag ska göra.


det är då jag hatar mig själv, och kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med


Kommentarer
Postat av: vickan

<3 dig! ibland har vi såna perioder i livet, men jag lovar dig att det vänder! Du är stark.

2009-11-22 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0