det finns ingenting här som är värt o skriva upp

att jag lyckades pallra mig upp ur sängen utan några större problem är för mig en gåta. gick och la mig tidigt igår, men somnade sent. min dygnsrytm är inte vad den en gång var. kan man säga. klockan ringde 4.30, men jag tillät mig själv att snooza till fem. vid halv sex började jag till jobbet. var framme vid halv sju, då jag började mitt arbetspass. åkte iväg på morgonrundan som idag bjöd på oanade händelser som gjorde att det tog längre tid än vanligt. men nu så har jag kommit tillrätta i tidsschemat igen. som om den röriga morgonen inte var nog, lyckades jag uppröra mamma med att ta med både bilnyckel och garagenckel till jobbet så hon inte kunde komma iväg till sitt. men sånt händer.. i vilket fall så slutar klockan fyra. kan inte ens börja räkna ner timmarna än. vidrigt. men när dagen väl är slut ska jag träffa emelie som åker till ausse imorgon. helt otroligt hur fort tiden går. slutar aldrig förvånas.

maja, klia utanför trosorna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag inte har några på mig då?!!

2009-11-19 @ 13:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0