come back and haunt me

hellloo bitches.
JEESUS, vilken långsam vecka. känns som om dessa snart 48 timmarna har varit åtminstone 134. och vad har jag lyckats åstadkomma? inte ett jäkla skit. fördrev lite tid på gymmet både igår &idag. höjde benpressen idag. wej. snaart är jag där jag vill vara. typ. är bajstrött fast att jag sovit massor timmar inatt. kanske för jag har sprungit på stan med bästa och letat jacka. och fikat. var en himla trevlig karl på fiket btw.  fler sånna vill vi ha!

snart börjar DHW. visst börjar det bli lite intressant igen? efter att ha haft en svacka i ett halvår. efter det ska jag se på näst sista johan falk filmen. jippey.

käre gud.. ge mig en nolla till på lönen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0