cute is what we aim for


we're simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met !

hahahaha, helt sjuk kväll igår. no regrets. det är något speciellt med dagar jag jobbar, utgången blir alltid lite extra lyckad.. hahaha. aae,fyfan, ge mig åtminstone minnesluckor så jag kan ignorera alla grodor som hoppade ur min mun. haha, vad mycket nya , trevliga, personligheter vi träffade. herregud. idag känner jag mig som en ny männsika, känns fint att snurra iväg till balträningen! 

på jobbet ivarjefall gick det asbra! är väldigt ledsen över att jag missade min storebror, meja & sara bara som va här under dagen. :/  aaaja. det kommer fler tillfällen för det!

dags för frukost ! kram&puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0