Där allt förändras fast ingenting händer

 jag och Philip

underbar dag igår.
jag är så lycklig över att allting gick så himla bra och att dagen i sin helhet blev så himla perfekt. gjorde iordning håret på studio22, 7.30 och blev helnöjd! friören var tokgullig och jätte bra :) sen gjorde jag sminket på face, och även det blev jätte bra! var orolig över klänningen i och med att jag inte var inte så förtjust i den.. men när allt kom i sin ordning blev det jätte fint! blev tårögd av att se alla fina tjejer och inte allra minst min kavaljer som var så otroligt stilig! det var pirriga timmar innan balen drog igång.. men när klockan blev fyra traskade vi in i ishallen och gjorde vårt bästa framträdande någonsin! jag är så stolt över oss :D förutom en incident med en alkoholist som hittat fel kunde balen inte blivit mer perfekt. sen gick vi vidare till trädgårdsföreningen för lite champagne och kex, sen rännstensgång tillbaka till cloetta för att avnjuta lite god mat :) PERFEKT DAG. ijustloveit.


dagen idag har varit lugn, åkte ut till ikano för att inhandla en present till robban som fyller sjutton imorgon. lillebror håller på att bli stor. sen har jag allvarligt försökt att plugga, men kommer INGEN vart. förstår inte meningen med skolan riktigt, men det är väl bara bita i sista tre veckorna nu.

imorgon ska vi paddla kanot (Y). vilket jävla påhitt.

PUSSSOKRAM

Kommentarer
Postat av: anci

så himlans fina är ni ! :D

2009-05-24 @ 19:07:24
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0