bladen blir mull

 ellen, jag och majas tutte

SÅDÄR. sjutton dagar kvar till studenten och jag känner mig mer och mer pepp på att slippa eländet!  idag kom stefan på att vi ska ha ett maffigt läxförhör på fredag eftersom vi inte har något annat för oss ? och inger gav mig en knuff i ryggen och en spark i magen . jävla hon. så skulle jag sätta mig med religionen idag, men eftersom jag var så otroligt omotiverad til skolan just idag så struntade jag i det, och tar det imorgon eftersom jag är ledig då : D och vad är roligare än att plugga på sin lediga tid? inte mycket...

var med snyggemelie på stan idaag, vi letade studentskor. jag gick därifrån tomhänt, men emelie hittade ett par riktigt fina! men sen när jag kom hem tog jag mig en funderare samtidigt som jag desperatletade på internet, och beslutade mig efter mycket omprövningar för dublinskorna. det blir enklast och sexigast. mjaaa. haha. måste gå på stan igen snart och leta lite kläder känner jag.. jobbigt att springa runt naken hela dagarna.

så underbara bilder från balen har kommit in på facebook och jag ÄLSKAR den dagen och alla fina klänningar, alla fina färger och alla fina människor. fler sånna tillfällen tack, med en touch of mindre prydhet kanske.

PEPPA STUDENTEN  OCH LEDIGHETEN .
röj på stan varje dag så fort det blir fint väder, vem är på? :D

maja är back in town igen, underbart. så på fredag ska vi ha fruuktansvärt roligt! och på lördag åker jag till örebro för att hälsa på sara, andreas och meja. ska träffa saras släkt, ska bli kul :) det blir nog en fantastisk dag om vädret håller sig. på kvällen sen blir det hem och tagga igen i guess :D

FAN HAR MISSAT DHW
Puuss hej


Kommentarer
Postat av: annica

vad sägs om att vi tar en sväng på stan o letar kläder på fredag? :D

2009-05-26 @ 21:34:44
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0