fanns det mer att ge


hampus, sanna, maja och emelie


livet leker, magen kurrar och jag mår braaa.

helgen kan sammanfattas med ett ord; händelserik. Det känns som om det som hänt under den här helgen skulle kunnat utspela sig under en månadstid typ. helt insane. i helhet har den varit fruuktansvärt kul.

Som planerat gick vi till stan efter skolan i fredags, för nu, så har vi bara festen kvar!!! det skulle infiras litegranna tyckte vii. var väldigt trevligt. på kvällen bjöds det på mat och mys hemma hos maja innan vi begav oss till hamnfesten som var så inihelvetesjävla kul! så gaalet mycket folk! träffade en massa trevliga människor, bland annat nordeamannen, pjuh.
så anslöt vi oss till några innan vi gick upp till Platå där kvällen verkligen började spåra ur, på något kul sätt. röjde där till klockan tre och drog på efterfest som också var heeeeeeeeelt sjuk. haha. kom hem vid tidiga morgonen, sex eller något, och sen skulle jag stiga upp klockan nio för att åka till örebro!

fick cpsms av Linnéa och telefonen dog :( men jag säger bara ÄNTLIGEN, fyfan. det beslutet var verkligen på tiden!!

I örebro va det hur mysigt som helst förutom att jag var som ett litet kollie. var asmysigt att vara ute i solen hela dagen. somnade till på en filt medan de andra lekte lekar. foten skulle ju nyttjas på kvällen så den var tvungen att vila sig.
när vi kom hem därifrån var det bara hoppa in i duschen och påt igen, åkte till en förfest i t1 som va roulig, sen in till stan och äta burgerking innan hamnfesten och så såg kvällen ut som fredagen, i princip, förutom att alla mina girls var med, förutom vickis :(. det var en värd kväll och jag älskar att umgås med er. i helhet var kvällen kul ashell. och varm.

idag är foten återställd, så det var ingen brytning. ni behöver inte oroa er mer. mahaha.
när jag vaknade kände jag att håret var lite stelt , så upptäckte jag är det var en klump ketchup, USCH.

FRUUKOST NU. pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0