du hade rätt

 jag ÄLSKAR skorna!

idag tog jag ledigt från temadagen, jag tycker inte sånt tillhör gymnasienivå, eller, om det hindrar lektionstillfällena är det välkommet, men inte när man är ledig! istället läste jag till historian, mailade med inger, träffade linnéa och shoppade litegranna :D det absolut trevligaste var trots allt att träffa Linnéa ! så himla mysigt att sitta ner och ta en fika. när vi skildes åt bestämde jag mig för att inhandla ett paraply, men det följde med både skor och leggings hem, men inget paraply. mjaa, lite tröstsyndrom.

det här eviga regnandet är verkligen inte bra till någonting. våra åkermarker kanske. jag hatar det.

irriterad in till själen, låt det bli bättre tills jag ska somna. annars ligger jag som ett mongo och målar upp hundra senarium som kanske kommer ske (antagligen inte).. vad sin sägs imorgon och hur jag ska kunna kontra det på bästa sätt. jag undrar om det bara är jag som är så sjuk. så ligger jag där i min lilla säng och blir irriterad i timtal heelt i onödan.

jag älskar lars winnerbäck, mannen i mitt liv, och jag vill bara att det ska bli sommar! kärlek.


alla visioner som slutar här, all dröm som aldrig hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0