sval och förtegen

fortfarande inte helt återställd efter helgens bravader, helt galet!
är toktrött i kroppen och det spelar ingen roll hur många timmar jag sover, det blir inte bättre. känner mig typ fortfarande bakis, hahaha. i tanken är jag assugen på att springa och träna men kroppen orkar verkligen inte, mina sömnvanor har verkligen rubbats sjukt mycket och jag måste försöka återgå till det normala tills nästa vecka, därför blir det att ta det ugnt HELA denna vecka, i'm sorry bitches.

orkar inte skriva mer idag, mår något bättre nu efter att allting lugnat ner sig och efter att ha pratat med en väldigt bra vän under morgontimmarna. livet löser sig alltid till det bästa tillslut och jag har gjort mitt vad det gäller dethär. framöver ska jag försöka flyta med strömmen istället för att simma mot den.

ONE TREE HILL och CHAD står på kvällens schema, wouhue.

sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0