smärtsamt

I can't live with or without you
så, vad gör jag, jag orkar inte med det här en gång till. dålig sömn, magont, orolighet, trårar. det är så jävla jobbigt att säga det, upprepa det, bekräfta det, såra dig. det här var allt jag inte ville, allt vi lovat varandra att det aldrig skulle få hända; men nu har det hänt. igen, dessutom. är så rädd att alltihop är någon förnekelse, att det jag känner egentligen inte är vad jag känner, men så mycket jag reflekterat över det här, så mycket jag tänkt på allt, inte en chans att det är falskt. hur mycket jag än önskar. jag vill bara få ett slut på alltihop, men hur vi ska komma dit vet jag inte. vi båda går sårade ut från det här, men min smäll kom för länge sen.


ge mig ny kraft nu.

Kommentarer
Postat av: NB

:/

2009-05-20 @ 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0