och utan en ord, sägs mer än tusen saker

oh, jisses vad trött jag är! har sovit massvis med timmar inatt, men känner mig ändå mer död än levande. lite kort om valborg; åkte till maja i skänninge, asfint hus och jag själv skulle trivas där som fisken i vattnet, men jag har förståelse för att hon är lite negativ med tanke på läget ; ). vi grillade och kollade på en eld. själva valborgsfirandet i skänninge är väldigt stort, lika så antalet fjortisar. haha, det var väldigt mysigt att hoppa i takt till livemusik tillsammans med dem ! sen tillbaka till maja för att spela spel, jag och sebban kom tvåa, great!

igår var en väldigt omtumlande dag, antagligen är det anledningen till att jag är så trött idag. träffade philip på dagen och han hade köpt en ny cool systemkamera! vi åkte ut till ikano och åt på max. mums. sen gick vi ett varv runt stångån och chillade. på kvällen sen hyrde jag film tillsammans med mamma och mats.... som alltid när jag väljer film blir det någon dåligt, brad pit blev dödad och slutet förstod man inte. ja, det var en jävlaskit dag med små bragrejer, även om det inte framkommer så väl här.

idag  mina vänner ska jag jobba ! peppfaktor= NOLL. haha, inte alls på humör. men jag hoppas det blir bättre när jag väl är där : ) åh, vill sova i åtta timmar till. ikväll ska jag eventuellt träffa maja alternativt däcka i sängen.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0