jag vill ha min tunga där, du är.

yeee.
har ägnat största delen av dagen på körskolan! hade först riskettan, som var intressant, men inte på långa vägar värd pengarna. men det var ändå maja som betalade, en liten present för jag pluggade igår och för hon tyckte synd om mig nu när jag tappat mitt bankomat kort igen! hahaha. andra gången i åår, jag är minst slarvig på jorden.

min körskolelärare är schöön, har träffat henne mycket idag.. aja, sen hade jag körlektion gånger två, vilket gick väldigt bra! körde landsväg, så var inga trafikljus eller stopp på vägen, det var mer min grej kände jag! sen hade jag och hannes teorilektion, som också va bra : ) var i skolan en timme på dagen, då redovisade jag svenska boken jag läst :)

imorgon är det dags för matteprov OCH den sista mattelektionen i hela mitt liv. fyfan, det känns som en riktig befrielse. ge mig vg och jag ger dig en kyss. skoja,

klart inte maja betalade riskettan förresten, eller jo, tills vi sätter in pengar. mahaha.

intressant asssheeell.


men så nära får ingen gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh,,inget att bry sig om. 750 spänn hit eller dit! du plugga ju faktiskt hela 1,5 timma :D

2009-05-06 @ 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0