jag älskar när du visar att du vet att du har rätt

 lite kärlek ute på sjön.

gårdagen var nog tameifan den segaste på jävligt länge. vad gjorde jag egentligen? var på körskolan och på jobbet typ (Y). men jag led inte för det, behöver lite stillsamhet. var ute och sprang på kvällen med, eller natten mer korrekt, kom väl hem runt halv tolv -tolv då mamma var uppe på toaletten och hon var überglad över mitt initiativ till att springa vid den tidpunken på dygnet. jajaa.

imorse sov jag till halv elva, utan att vakna en enda gång på morgonen, det var nog första gången i mitt liv tror jag. förståå hur trött jag är. tog mig till stan fast att bakiskänslan inte lämnat min kropp än, så var solariet stängt.. fällde nästan en tår där när jag var tvungen att traska hemåt igen. då hade jag gått genom stan som en luffare helt i onödan.

det är oerhört härligt att vakna med huvudvärk och känna sig mör i kroppen trots att jag legat hemma sen i söndags. haha. helt otrloligt vad slöheten kan göra med kroppen. justnu längtar jag bara tills det blir kväll och jag får sova igen.


MAJAFÖRFAN.

Kommentarer
Postat av: Linnet

Jag saknar dig my love! :( <3

2009-05-22 @ 00:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0