hur gick det till



huhu, maten står i ugnen! spännande! andra gången i mitt liv som jag lagar mat och bjuder på det. förra gången bjöd jag på de där sötnosarna ovan till förrätt, men idag blir det inget SÅ komplicerat.. haha. om det blir lyckas lovar jag , här och nu, att bjuda maja på mat någon helg framöver, så jag kan knäcka de där onda tankarna hon har om min matlagning. bjöd in maja och s, men jag tror de avböjde av någon anledning  ; )

idag var jag ute och sprang, och vem cyklade på mig om inte Martin! :D han kom hem från sin utlandstrip idag och var påväg till ljunkan för att hälsa på linnéa (som har saknat honom väldigt mycket.) ! det var väldigt kul att se honom, var senast på juldagen/annandagen, kom vi fram till.. fick höra lite hur han haft det i de olika länderna innan jag sprang vidare på min lilla rutt runt stångån. : ) nu senare på eftermiddagen har jag träffat emelie över en fika.

är fruuuktansvärt opepp för jobb imorgon, måste jag säga. men det går snabbt.

TREVLIG HELG 

(  JAAAAAAAAAAAG FÅR VG I MATTE C WWWWWIIIIIIIE
ska inte skrika hej än, men han sa typ det !!! :D :D  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0