but tonight girl you look so pretty

 vifta med händerna fjortis.



det är helt otroligt hur skoltrött jag och alla i min omgivning har blivit de senaste månaderna! det känns sinnessjukt att det är 39 dagar kvar till studenten. månaden i irland har verkligen gjort mig tidsblind och för min del skulle det likagärna kunna vara mars som maj. vart hittar man energin? och varför i hela världen ska man lägga den sista gnutta energi som finns kvar i kroppen på skolan? det känns verkligen inte värt ! skulle hellre roa mig och umgås med trevligt folk dagarna i ända. eller bara slippa tanken på skolan, skulle kunna gå dit, bara den skulle stanna kvar där och inte ta över hela min fritid. önsketänkande, ska hålla ut resten av tiden!

ringde från jobbet förut, fick bekräftat att jag ska jobba på lördag. känns sådär, måste jag säga! behöver pengarna, asheeell, har drabbats hårt av världsekonomins oroligheter.. jag kan inte jobba mer i maj, så jag får väl helt enkelt bita ihop!

har läst klart svenska boken nu ivajrefall, men kom på att jag antagligen inte hinner vara med på redovisningen iallafall, så det var ju aningen onödigt kan man tycka. meen, klart iallafall! nu ska jag sätta mig med matten eftersom det vankas prov på onsdag. imorgon ska större delen av dagen tillbringas på körskolan! har först riskettan, sen dubbel körlektion, sen teori på eftermiddagen. håert.

efter DET provet ska jag andas ut, ta hand om mig själv hela dagen. gå till frisören, hämta klänningen, se på oth & gossip och gå på stan med majsan<3


fyfan vad lamt.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

god natt :D

2009-05-04 @ 22:40:14
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: lisa

hjälp mej välja klänning på min blogg! :D

tacksam om du hjälper mej :)

2009-05-04 @ 22:45:43
URL: http://ttruuueslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0